Ir al contenido


Condicions específiques

  • IVA no inclòs del 21%
    Els preus indicats no inclouen l’impost sobre el valor afegit. S’hi haurà d’afegir el 21% d’IVA.
  • Instal·lació, configuració i ports no inclosos
    Aquestes despeses només s’inclouran si estan específicament indicades en les línies del document. En cas contrari, van a càrrec del client.
  • Pagament segons condicions acordades
    El pagament s’ha de fer conforme als termes pactats prèviament entre les parts.

Condicions específiques de recepció

La recepció del material implica l'acceptació de la comanda en òptimes condicions. Tenint en compte que no s'admeten devolucions, li demanem que dediqui uns minuts a revisar els següents punts:

  1. Verificació de dades
    Comprovi, abans de procedir a la descàrrega, que les dades de l’albarà o nota de lliurament coincideixen amb les de la comanda.
  2. Revisió de danys externs
    Examini que no existeixin danys externs. Si l’embalatge està deteriorat, cal anotar els desperfectes a l’albarà del transportista i revisar l’interior per descartar danys en la mercaderia.
  3. Acceptació o rebuig
    Si el resultat és conforme, s’ha de signar. Si decideix no acceptar, haurà d’indicar el motiu en el camp d’observacions.
  4. Reclamacions
    Perquè una reclamació sigui admissible, s’ha de comunicar mitjançant un mitjà que permeti deixar constància de la identitat de la persona que la fa, així com del dia i l’hora en què es presenta (per exemple, correu electrònic amb confirmació de recepció, carta certificada, registre digital, etc.).
    A més, cal aportar la informació necessària per identificar clarament el motiu de la reclamació, incloent-hi referències de comanda, albarà, descripció del problema i, si escau, fotografies o documents justificatius.

Condicions generals de venda

El client renuncia explícitament a les seves pròpies condicions generals, fins i tot si aquestes han estat redactades posteriorment a les presents condicions generals de venda. Perquè qualsevol excepció sigui vàlida, cal que hagi estat acordada expressament i prèviament per escrit.

Les nostres factures són pagadores dins dels 21 dies laborables, tret que s’indiqui un altre termini de pagament a la factura o a la comanda. En cas de no pagament en la data de venciment, SOLUCIONS D'IDENTIFICACIÓ I ETIQUETATGE S.L. es reserva el dret de reclamar un interès fix del 10% sobre l’import pendent. L’empresa estarà autoritzada a suspendre qualsevol prestació de serveis sense avís previ en cas de retard en el pagament.

Si un pagament continua pendent més de seixanta (60) dies després de la data de venciment, SOLUCIONS D'IDENTIFICACIÓ I ETIQUETATGE S.L. es reserva el dret de recórrer als serveis d’una empresa de recobrament de deutes. Totes les despeses legals seran a càrrec del client.

Certs països apliquen retencions a la font sobre l’import de les factures, d’acord amb la seva legislació interna. Qualsevol retenció a la font serà abonada pel client a les autoritats fiscals. En cap cas SOLUCIONS D'IDENTIFICACIÓ I ETIQUETATGE S.L. podrà implicar-se en despeses relacionades amb la legislació d’un país. Per tant, l’import de la factura serà degut íntegrament a l’empresa i no inclourà cap cost relacionat amb la legislació del país on es troba el client.

SOLUCIONS D'IDENTIFICACIÓ I ETIQUETATGE S.L. es compromet a fer tot el possible per oferir serveis eficients en el termini acordat. No obstant això, cap de les seves obligacions pot considerar-se com una obligació de resultat. En cap circumstància, podrà ser requerida pel client per aparèixer com a tercera part en el context d’una reclamació per danys presentada per un consumidor final.

Perquè sigui admissible, qualsevol reclamació s’ha de notificar mitjançant un mitjà que permeti identificar la persona, la data i l’hora, com ara carta certificada, correu electrònic amb confirmació de recepció o registre digital, dins dels 8 dies següents a la entrega dels béns o a la prestació dels serveis.

Reserva de domini

La propietat dels béns venuts per SOLUCIONS D'IDENTIFICACIÓ I ETIQUETATGE S.L. no es transferirà al client fins que s’hagi efectuat el pagament íntegre de l’import total acordat, incloent-hi qualsevol recàrrec, despesa o interès aplicable. Fins que no es compleixi aquesta condició, els béns romandran en plena titularitat de l’empresa, i el client actuarà com a dipositari, obligant-se a conservar-los en perfecte estat, no alienar-los, ni gravar-los, ni utilitzar-los com a garantia.

En cas d’incompliment del pagament, SOLUCIONS D'IDENTIFICACIÓ I ETIQUETATGE S.L. es reserva el dret de recuperar els béns sense necessitat de previ requeriment judicial, i el client haurà de facilitar l’accés als mateixos per a la seva retirada.

Legislació aplicable

Totes les nostres relacions contractuals es regiran exclusivament per la legislació espanyola.